חדרי day use בראשון לציון

חדרי day use לפי שעה בראשון לציון

חדרי Day Use בראשון לציון הם פינוק מושלם או פגישה סוערת בזמן המתאים לכם

בין אם אתם מחפשים מקום להירגע בו אחרי יום עבודה עמוס, מקום רומנטי לבילוי זוגי קצר או מקום נוח לפגישה אינטימית או עסקית, חדרי דיי יוז בראשון לציון הם הפתרון המושלם עבורכם ואם תבקרו בסוויטות גראף בראשון לציון תבינו שאין עוד חדרי אירוח כאלה.

חדרי Day Use, או "חדרים לפי שעה", הם חדרי אירוח המיועדים להשכרה לפרק זמן קצר, בדרך כלל בין שעתיים לשש שעות ואף ליממה שלמה בהתאם לצורך שלכם. חדרי Day Use לפי שעה במלון גראף בראשון לציון מציעים לכם את המיטב שבמיטב החל מהעיצוב ועד האבזור הכולל: מיטה נוחה ומרווחת, חדר רחצה פרטי וג'קוזי, טלוויזיה בכבלים, מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי, פינת קפה ופינוקים נוספים הניתנים לרכישה בדלפק המתחם או בהזמנה לחדר.

לחדרי Day Use בראשון לציון יתרונות רבים החל מגמישות ההשכרה של החדר לכל פרק זמן רצוי, החל משעתיים ובתוספת שעות על פי הצורך שלכם בהתאם לזמינות החדר, נוחות מירבית ונגישות גבוהה שכן חדרי Day Use ממוקמים בדרך כלל במיקום מרכזי ויחד עם זאת דיסקרטי בקרבת תחבורה ציבורית או חניה זמינה, חדרי Day Use נהנים מפרטיות מוחלטת, ללא הפרעות וכמובן השכרת חדר Day Use זולה משמעותית מהשכרת חדר במלון המצריכה הזמנה של יממה שלמה גם אם אתם צריכים את החדר לשעתיים בלבד.

חדרי Day Use מתאימים גם וגם!

חדרי דיי יוז הם מקום מושלם לזוגות והם מציעים מקום רומנטי ואינטימי לבילוי זוגי קצר ומצד שני מתאימים גם לאנשי עסקים המעוניינים במיקום ניטרלי לכמה שעות בלבד. כמו כן החדרים לפי שעה בראשון לציון מתאימים לתיירים או אנשי עסקים המעוניינים בלינה של לילה אחרי טיסה או לפני פגישה קצרה באזור של המלון

חדרי Day Use בראשון לציון הם פתרון מושלם לכל מי שמחפש מקום נוח, פרטי ונעים להירגע בו, חלקכם לעבודה וחלקכם לבילוי זמן איכות עם בן/בת הזוג בכל ווריאציה אנחנו בסוויטות גראף נעניק לכם את המיקום והחדר המושלם בעיצוב אדריכלי עוצר נשימה – להזמנות צלצלו: 050-3122269

דילוג לתוכן