מלון לפי שעה בבת ים

מלונות לפי שעה בבת ים הם אפשרות מעניינת עבור אנשים שמחפשים להתארח לזמן קצר או רק על בסיס שעתי. זהו פתרון גמיש ונגיש יותר מאשר הזמנת חדר במלון למשך לילה שלם ובד"כ נעשה בו שימוש על ידי אורחים שמעוניינים בפרק זמן קצוב של כמה שעות (בד"כ 3 שעות כמו אצלנו בסוויטות גראף).

מלונות לפי שעה בבת ים או בראשון לציון כמו מלון גראף נועדו לספק את הצורך לאירוח מהיר וזמני ומציעים חדרים עם כל השירותים ואצלנו בוויטות גאף ברמה הגבוהה ביותר עם מיטה, חדר רחצה מפנק, ג'קוזי, טלוויזיה ועוד פינוקים שעושים את החוויה לכזאת שלא תשכחו.

מלונות כאלה מאפשרים לאורחים להשכיר חדר לזמן קצר, לפי שעה או מספר שעות (אצלנו בסוויטות גראף עד 3 שעות), ולתשלום על פי הזמן שבו הם באמת מתארחים. זהו פתרון טוב עבור אנשים שזקוקים לאירוח לזמן קצר, החל ממפגש עסקי, חברי או אינטימי ועד מקום לנוח עם המזוודות לזמן קצר לפני טיסה.

המלונות לפי שעה בראשון לציון כמו מלון גראף יכולים להיות אפשרות מסוימת וקלה לתכנון שהייה קצרה וגמישה באזור ראשון לציון או בת ים, בספונטניות ובלי הצורך לבצע הזמנה זמן רב מראש ואפילו כאשר הצורך עולה באופן פתאומי או מתוכנן במהלך יום.

להזמנות צלצלו: 050-3122269

דילוג לתוכן