מלונית לפי שעה בראשון לציון

מלון גראף בראשון לציון מספק סוויטות לפי שעה בראשון לציון וחדרים מאובזרים ומפנקים עם ג'קוזי. מלונית לפי שעה בראשון לציון נחשבת למלון עם חדרים רגילים אבל שמספק אופציה לשהות קצרה בת כמה שעות או ליממה שלמה בהתאמה מדוייקת להזמנה שלכם ביום ובשעה.

סוויטות גראף בראשון לציון מביאות אליכם רוח רעננה של חדרים מעוצבים להפליא בעיצוב אדריכלי מרשים במיוחד ומגוון חדרים שאחד לא דומה למשנהו דבר שהופך את החוויה והשהות אצלנו במלונית בראשון לציון לחוויה מרעננת שמשתנה מהפעם לפעם הבאה שתבקרו בו.

הסוויטות שלנו בגראףמלונית לפי שעה בראשון לציון – הן מהיפות והמרשימות שתראו בעולם ההשכרה לפי שעה בישראל. בכל חדר הושקעה מחשבה ואיבזור מפנק, צבעים עזים, ומגוון משחקים שהופכים את החוויה לפנטזיה שלמה ומושלמת.

את מלונית גראף בראשון לציון אתם מוזמנים לבקר בכל שעות היממה 24 שעות בכל יום בשבוע. כמובן כאשר תזמינו את החדר המבוקש תוכלו לבקש את השעה המדוייקת (במידה והיא פנויה) ואנחנו ממליצים להזמין מראש בסופי השבוע שהם עמוסים במיוחד.

כמובן שהיופי במלונית לפי שעה הוא הספונטניות והזמינות אבל אם יש לכם תאריך מיוחד או יום ספציפי שתהיו מעוניינים בו ואף שעה מדוייקת אנו ממליצים להצע הזמנה מראש ולבחור את החדר/סוויטה הרצוי לכם מהמבחר המהפנט שיש לנו במלון גראף בראשון לציון

מיותר לציין שהמלון מקפיד הקפדה מיוחד על האסתטיות, ניקיון והיגיינה ובנוסף מגוון החדרים המהם שלנו יתנו לכם את כל הסיבות לחזור אלינו שוב ושוב.

להזמנות צלצלו: 050-3122269

דילוג לתוכן